Subject: FW: Kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku ja elektroonilise side seaduse muutmise seadus
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Maigi Ermel - TRKK" <[email-masked]>
Cc: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 09:05:39 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 15, 2025 5:15 PM
To: Tallinna Ringkonnakohus info - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Subject: Kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku ja 
elektroonilise side seaduse muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 9.septembriks

Pealkiri: Kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku ja 
elektroonilise side seaduse muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 14.08.2025

Registreerimise number: 8-1/6805-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee